Kas internetis broneeritud pileti hind sisaldab pagasitasu?
Info pagasi sisalduse kohta konkreetses pileti hinnas on leitav hinna kuvamise juurest.
Kui on märgitud, et pagas ei sisaldu hinnas, siis see tähendab registreeritavat pagasit. Üldjuhul on käsipagas hinnas, kuid järjest rohkem lennufirmasid käsitleb käsipagasina ainult väikest kotti, mis mahub eesoleva istme alla ja seda ei lubata lennukis panna pagasiriiulile. Suurema käsipagasi eest (nn. käsipagasi kohver) võib lennufirma küsida lisatasu. Näiteks ei sisalda tavapärast käsipagasi kohvrit LIGHT hinnatüüpi hinnad.
Teeme kõik endast oleneva, et selline teave oleks alati ajakohane, kuid me ei saa välistada olukordi, kus lennufirmade poolt süsteemi edastatud info ei ole müügihetkel teada.
Kas siin veebis broneeritud piletitele lisandub teenustasu?
Reisiekspert näitab siin veebis lennupiletite hindu koos Reisieksperdi poolt lisatud teenustasuga ning lennujaamatasudega.
Küll aga võivad lennufirmade reeglid sisaldada hilisemate täiendavate teenustasude maksmist - näiteks (aga mitte ainult):
- lennule registreerimise,
- pagasi vormistamise,
- ülekaalulise pagasi vormistamise,
- piletite muutmise
- piletite tagastamise eest
Reisieksperdi teenustasu lisandub vastavalt kehtivale hinnakirjale piletite muutmise, tühistamise või lisateenuste broneerimiste eest.
Kirjutasin reisija nime broneeringusse valesti, kas nüüd on võimalik muuta piletile märgitud nime?
Üldjuhul on see võimalik, kuid lisatasu eest. Kui lennufirma reeglid nimevahetust/parandust ei luba, tähendab see seda, et ostetud pilet tuleb tühistada (raha tagasisaamine sõltub lennufirma reeglitest) ja teha uus broneering korrektse nimega. Üldine nõue on, et reisija nimi piletil peab vastama kehtiva reisidokumendi triipkoodil olevale nimele.
Kas ma saan maksta ka tehtud broneeringu eest esitatud arve alusel?
Meie müügisüsteemist ostes on võimalik kasutada erinevaid maksevõimalusi. Kõige lihtsam ja kiirem protsess on maksta koheselt broneeringut tehes pangalinkide kaudu või krediitkaardiga. Kui soovite teha ainult broneeringu ja maksta arve alusel, siis valige vastav makseviis enne broneeringu kinnitamist. Meie reisikonsultant võtab teiega ühendust, väljastab arve soovitud isikule ja saate teha ülekande. Pöörame siiski tähelepanu, et broneeringu kinnitusel kuvatud hinda garanteerivad lennufirmad üldjuhul sama päeva kella 24.00-ni. Kui makse laekumine ei jõua Reisieksperdile broneeringu tegemise päeval, on meil õigus küsida juurde hinnavahe, mida lennufirma broneeringu piletiks vormistamise hetkel küsib. Kui see Teile ei sobi, broneering tühistatakse ja esialgne makse kantakse Teile tagasi.
Kuidas saan pileteid kätte, kui ma broneerin piletid Teie süsteemi kaudu?
Kui vahetult peale broneerimist tehtud pangamakse või krediitkaardi tehing on õnnestunud, siis palun alati vajutage nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" ning oodake ära, kuni kõik tehnilised suunamised on tehtud ja meie kinnitusleht kuvatud.
Lennule registreerumist võimaldav reisidokument ehk pilet saadetakse Teile broneeringus näidatud e-posti aadressile hiljemalt 30 minuti jooksul. Kui sellist kinnitust ei tule, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Kui teostasite makse pangaülekande teel, väljastab reisikonsultant pileti peale raha laekumist Reisieksperdi kontole sama tööpäeva jooksul.
Kas kinnitus, mille te mulle e-postile saatsite ongi piisav, et lennule pääseda?
Lennule lubamise aluseks on reisija eelnev registreerimine lennule (check-in). Seda saab teha veebi teel, lennujaama check-in letis (sõltuvalt lennufirmast võib olla lisatasu eest) või lennujaamas iseteeninduskioskites. Registreerimiseks on vaja reisija perekonna nime, broneeringu numbrit või lennupileti numbrit. Peale registreerumist saate pardakaardid (boarding pass), millega pääseb lennule.
Soovin muuta või tühistada oma broneeringut
Kui väljastatud lennupileti tingimused võimaldavad muuta või tühistada broneeringut, siis saame seda ka teha. Sõltuvalt müüdud lennuhinna reeglitest võib muutmine olla tasuta või vedaja poolt ette nähtud lisatasu eest. Kindlasti lisandub broneeringu muutmise tasu vastavalt Reisieksperdi teenustasude hinnakirjale.
Broneeringu muutmiseks palun kirjutage meile e-mailile ja näidake ära broneeringu number ning soovitud muudatused. Teie turvalisuse huvides palun kasutage sama e-posti aadressi ja nime, mida tellimust tehes.
Kas lennupiletite broneerimisel on vaja sisestada reisidokumendi andmeid?
Kohustuslikud andmed broneeringu tegemiseks on reisija ees-ja perekonnanimi(ed), sünnikuupäev ja kontaktandmed. Neid kasutavad lennufirmad viimase hetke muudatustest teavitamiseks.
Sõltuvalt lennukompaniide ja riikide sisenemise nõuetest võivad osad lennukompaniid küsida ka reisidokumendi andmeid. Palun kirjutage broneeringusse kindlasti just selle dokumendi andmed, millega reisite (ID-kaart või pass).
Kas on võimalik broneerida üksi reisivat alaealist last?
Kui soovite broneerida üksi reisivat last vanuses alla 12.a (üle ookeani lendudele vanuses alla 14.a), palun saatke meile e-mail, online’s üksi reisivat last broneerida ei saa.